7 August 2016

Gathering PRS Batch 2011

Tahun ini syawal berlalu begitu sahaja. Dengan program sekolah setiap Sabtu selepas cuti raya  menyebabkan sy keletihan dan tidak dpt menerima jemputan raya atau menerima kunjungan tetamu. 3 kali hari Ahad yg tinggal saya keluar memenuhi jemputan di tgh hari dan balik busy dgn urusan rumah of couse tak dapat nak adakan jamuan raya yg saban tahun sy adakan. Dan hari ini dalam sejarah juga apabila tahun ini tidak sempat beraya di rumah my best friend jugak!
Maka terlajakla sampai habis Syawal barulah dapat melayan permintaan yg ingin datang berkunjung ke rumah. Win win apabila saya kebetulan cuti Sabtu Ahad hari ini.
Gathering group PRS hari ini bagi batch 2011. Group yg sinonim dgn folio kerjaya doktor perubatan pakar bedah mayat. Rapat sejak mereka join folio ini stayback dan ke hulu hilir dgn saya.  Adlina, Mashmera, Azanah 3 dara pujaan ramai. Byk sgt peminat dan bila tgh buat folio ada je nama yg keluar :)
dan the only hero.. Zhafran individu kreatif dan kritis yg terlalu byk benda yg difikir dan ingin direalisasikannya. Selalu je time balik sekolah mereka akan stayback di UBK dan lewat petang menumpang kereta saya. Kenangan time mereka menjadi AJK PRS waktu ni memang sentiasa dlm lipatan memori bersama. Razneil yg sentiasa dgn Zhafran dan Wan yg paling agak sopan antara mereka hihi. Oh yea ..Amilin walau tidak terlibat dgn folio tp dah mcm best friend 3 dara folio saya dan byk membantu. Org yg byk senyuman dan penyejuk hati.
Terima kasih krn sudi bertandang ke rumah cikgu dan setiap tahun mereka akan cuba mencuri masa untuk berjumpa dgn saya. Sama ada di sekolah mahu pun di rumah. Penangan keberhasilan aktiviti karnival kaunseling kerjaya yg membuatkan hubungan guru dan murid yg sgt rapat kerana waktu formal dan santai yg diluangkan bersama :)

Happy tummy everyone :)










 

Telegram Channel