2 November 2017

Minat Kerjaya Murid Berdasarkan Numerologi

Slot UBK hari ini mengenai numerologi dan minat kerjaya murid murid lepasan pt3. Psikometrik telah diuji kepada mereka melalui ujian minat kerjaya dan ujian personaliti kerjaya. Agar mereka lebih tau memilih aliran di ting 4 yg bersesuaian, maka hari ini saya menjemput penceramah yg dapat membantu saya memberikan bimbingan minat kerjaya berdasarkan psikonumerologi pula.
Slot ini dikendalikan oleh penceramah muda yg menggelar dirinya sebagai Abang Z iaitu Zack Zawani dari Smartgens kpd murid murid ini. Slot 2 jam dikendalikan dgn pengiraan terlebih dahulu mengenai diri masing masing yg mana setiap nombor itu akan mempunyai tafsiran sendiri terhadap diri murid murid. Kemudian murid dibimbing dengan slaid yg memberikan maklumat mengenai nombor yg diperolehi setiap murid mengenai minat kerjaya.
Akhir sekali motivasi agar menjadi orang yg berguna diselitkan dgn contoh contoh bagaimana orang yg meneruskan persekolahan dgn azam vs orang yg leka dan tidak menganggap persekolahan penting.
Penceramah ini mempunyai buku catatannya sendiri yg dijual sebanyak.RM 5 kpd sesiapa yg berminat untuk mendapatkannya iaitu rahsia kejayaan remaja

#happy birthday to my sis, Katy
Semoga selamat dalam perantauan
Happy birthday to my bff, Zuridah
Semoga bertemu jodoh yg membahagiakan










































 

Telegram Channel