19 September 2023

Majlis Guru Cemerlang KL anjur Pameran Pendidikan

Wacana Pendidikan KL dianjurkan dan kali ni di tempat yg prestige dan masih lagi team Majlis Guru Cemerlang penggerak utama bersama Sektor Pembelajaran. Team kali kali ini bekerja di rempat yg sejuk, bajet kewangan yg cukup dari JPWPKL untuk mkn minum peserta pameran dan hanya sikit yg top up sana sini dan makan mmg best lunch yg disediakan. 

Oleh itu tema kali ni amalan terbaik sekolah dan ramai geng geng Guru Cemerlang penggerak utama membuka booth pameran amalan terbaik, membentang inovasi dan amalan melalui slot pitching atas pentas disamping bertugas selaku AJK berbanding pameran tahun lepas kami menjemput pelbagai agensi luar dan hanya satu booth kami wakil MGC mampu buka pameran kerana bertugas sbg AJK dan agihan AJK juga multi task. 

So tahun  ni lebih seronok. 

Food truck tiada tahun ni dan diganti dgn jualan dari getai gerai yg dibuat sendiri oleh murid guru dan ada yg diambil dari luar utk dijual . 

Terima kasih pengarah IAB sudi merasmikan majlis. kami 

Bertugas selaku floor manager jln sana jln sini haaa baru nak intai booth foot massage dah tutup huhu takda rezeki nak merasa student ni buat. 

Tq semua





 

Telegram Channel