12 October 2014

Majlis Penghargaan Pelajar Ting 5 2014

Goodbye to you my dear students
We've known each other since 2010
Together we 've climbed hills and trees
Learned of love and ABC's
Skinned our heart and skinned our knees

Goodbye my students little one
You give me love and helped me find the sun
And everytime that I was down
You would always come around
Get my feed back on the ground

We had joy, we had fun
We has seasons in the sun
But the hills that we climbed
Were just seasons out of time

Majlis penghargaan pelajar ting 5 masuk tahun ketiga penganjuran dan semakin baik dari aspek pengurusan program. Pergerakan pelajar lebih teratur dan lebih berdisiplin mengikut arahan. Doorgift untuk pelajar juga lebih menarik. Jamuan makanan juga lebih meriah dengan hidangan nasi briyani , sate dan aiskrim, nugget dan sosej. Pengurusan bergambar selepas sesi majlis tamat juga cukup teratur. 

Saya bertugas selaku AJK Dokumentasi untuk 3 tahun berturut program dijalankan. Bersama geng kaunselor set up meja pendaftaran guru maka stesyen kami sepanjang program dijalankan just nice di hadapan dewan. 

Tahun ni juga saya dan Rozi join persembahan guru untuk majlis ini seawal rehersal semalam. Time rehersal lain..time persembahan sebenar lagu pertama ok. Tapi masuk lagu kedua huhu kami dah sukar mengikut tempo budak budak muzik. Maklumlah yg pergi rehersal 10 orang yang buat persembahan 25 orang. Pemain muzik yg rehersal semalam pun berbeza dengan yg hari ni huhuhuhu takpe yang penting we have fun.. bila jadi cikgu ni tepukan paling gemuruh akan sentiasa diperolehi
 

Telegram Channel