28 May 2021

RIMUP Sambutan Hari Raya Aidilfitri Secara Dalam Talian




Link untuk menonton https://youtu.be/Y1vpSbZOb1M dan link kuiz juga disediakan untuk markah penyertaan dan pencapaian murid murid bagi perjumpaan kelab dan persatuan yang ke 7/2021.
 


Aktiviti ini sepatutnya dijalankan hari Khamis...yeah masalah teknikal kerana banyak banyak video yang diupload ada satu video murid ada copyright yang kena block oleh youtube. Panik jap cikgu maklumlah dah dua hari susun bahan. Dari pagi Khamis lagi masih collect dan edit bahan -bahan pertandingan RIMUP Sambutan Hari Raya Aidilfitri bersama cikgu teknikal iaitu Cikgu Nafsah. Kami bercadang tak live memandangkan suasana PKP di KL dan Selangor ini. Dari rumah masing masing kami susun bahan untuk buat secara rakaman sahaja. 

Bila dah uplaod, youtube block wahhh stress mencanak A terus hahaha. Call sana call sini..dan last sekali kami tunda hari Jumaat untuk keluarkan video dan trim semula. 

Maka itulah cerita sebenar kekalutan saya hari Khamis selaku penyelaras selaku pengurus majlis:)

Jumaat rakam semula rumah Cikgu Nafsah pula yang on off internet maka ada beberapa video yang lag yang menyebabkan dari segi kualiti mmg saya mengaku kurang memuaskan. 

Takpe pengalaman berguna untuk program secara dalam talian ini.

Tahniah kepada semua pemenang!



Total lockdown 1 Jun 2021...akhirnya diumukan 

 

Telegram Channel