19 February 2022

Hari Pelaporan: Kaunter Konsultasi Psikometrik Dalam Talian Dengan Ibu Bapa

Hari pelaporan prestasi murid murid dari peralihan ke ting 4 dijalankan mlm 19 Feb 2022 bermula pukul 8 malam .  Ting 5 telah lama dijalankan. Dijadualkan dari Januari lagi maka terbit idea ini . Idea buka kaunter online psikometrik ini terbit agar guru kelas boleh hantar sahaja link GM kaunter kami untuk penerangan lebih lanjut jika berkaitan dgn psikometrik.  So apa yg perlu dilakukan; 

Kami mengedarkan slip slip psikometrik setiap murid kepada guru guru tibgkatan. Kami mengatur jadual dari Feb lagi untuk intervensi psikometrik murid. Ibarat refresh balik bagi yg hadir dlm perjumpaan google meet tahun lepas. Kali ni peluang bersemuka masing masing sudah memegang kertas result psikometrik dan mendengar taklimat guru kaunseling dan mengaitkan dgn result masing- masing. 

Jadi malam ini kami buka kaunter khas utk sesi rundingcara dgn ibu bapa selepas ibu bapa bertemu dgn guru kelas secara dalam talian.Ramai juga ibu bapa yg masuk dan ada sambutan kaunter maya yg beroperasi dari pkl 8 hinga 10 malam. 
Idea ini boleh diteruskan pada sesi akan datang 



3 Imtiyaz batch 2019 -2021
Seoul Garden Putra
 

Telegram Channel