26 September 2019

Lawatan Penandaaras 10/2019: Guru Kaunseling Hulu Terengganu, Trg.


Kak Hasni ajar gaya Hulubalang sbg simbol dari Hulu Terengganu, Trg..kita layan je:)




Selamat datang Guru Guru Kaunseling Majlis Guru Kaunseling Daerah Hulu Terengganu ke SMK Cheras. Tarikh yg byk kali main tarik tali hingga ke saat akhur pun masih main tarik tali hingga benar benar direalisasikan pada hari ini . Alhamdulillah 
Yang buat konfliknya date ini ialah masa dan tarikh penjurian pertandingan laluan ACP yg dimaklumkan hari Isnin lepas tp ditunda hari ini . Maka terpaksalah saya dan Rozinani berpecah dua dan pada hari ini juga pameran kami di KUIS sempena Seminar Kaunselor Pendidik Peringkat Kebangsaan terpaksa ditutup. .kerana kaunselor ketiga pula menyertai seminar guru kaunseling peringkat negeri dan dalam masa yg sama bawa murid menyertai seminar. 

Rozi menerangkan tentang amalan terbaik zoom in  yg pernah kami menang amalan terbaik. .dan slaid kemenjadian murid. 

Semoga tetamu yg datang merasa selesa dan dapat input maklumat yg diingini. ..maklumlah saya ke hulu ke hilir dan hanya dapat bersama dalam 30 minit terakhur sblm rombongan ini bertolak balik.  Sempat menerangkan mengenai laporan intervensi murid berisiko cicir. .dan cara menjalankan intervensi satu amalan terbaik atau inovasi. 

Mmg rezeki mereka menyumbang sejarah pelawat luar yg pertama mengunjungi Pondok SPRM atau APC kami. 


Thanks Maz, Ita dan Kak Hasni
Thank you MGK for jajan
















4






















 

Telegram Channel