29 September 2019

Slaid Pembentangan Pertandingan Laluan Program Anti Rasuah JPWPKL



Slaid presentation saya kongsikan di sini SLAID PRESENTATION ACP

Hari ini hari yg ditunggu tunggu untuk pertandingan laluan ACP di sekolah. Timing yg agak sesak jadual saya yg padat. Dihadiri oleh tiga orang juri

Pertandingan Bilik / Laluan ‘Anti Corruption Programme’ (ACP) 2019 Peringkat Sekolah Menengah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur anjuran bersama SPRM Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (SPRM WPKL) dan juga Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (JPWPKL). 

Barisan juri SPRM WPKL diketuai PPj Tn. Razali b. Khamis (Timbalan Pengarah (Pencegahan) dan PsK Tn. Asrulna’im bin Abdullah (Ketua Unit Pemeriksaan & Perundingan) manakala barisan juri JPWPKL pula diketuai oleh Pn. Faizah bt Waris (Timbalan Pegawai Pend Wilayah Keramat)  

Penilaian oleh barisan juri pertandingan ini adalah berdasarkan instrumen penilaian dan indikator-indikator yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa Teknikal Pertandingan. Penilaian dibuat secara menyeluruh dan bukan melihat kepada hasil kerja di Bilik / Laluan ACP itu sahaja tetapi juga merangkumi aspek-aspek lain seperti dokumentasi, inovasi, kreativiti dan lain-lain hal yang berkaitan. Penilaian ini ada saya upload dalam entri sebelum ini.


First experience
Attend Wedding in Bollywood style :)

























 

Telegram Channel