21 October 2019

My Birthday 2019: Trip To Penang



Hi monday.
Pagi yg nyaman dan terasa excited birthday sendiri tapi rasa ralat potong kek pkl 6 pagi tergesa gesa untuk outstation ke Penang hari ini walaupun malam tadi dah calebrate. Potong kek je belum sbb kena tunggu hari ni hihi.

Menambahkan ralat apabila on the way ke airport geng kamcing sekolah bertanya, saya kat mana sbb saya singgah sekolah sekejap sangat dan tak sempat merasa kek Afiqah. Kami sempat calebrate Jumaat lepas tapi keknya hanya afdal on the date ..isykk..isykk.

Dan menambahkan lagi kecewa apabila tragedi di KLIA2 seharian dari pukul 9 pagi hingga 5.20 baru dapat naik flight..kenapa? hmmm malas nak cerita nanti menambahkan terkilan di hati. Mujur seharian juga dgn Kak Julia. Kantoi birthday hari ni dgn Kak Julia bila saya online tiket flight depan dia dan kena masukkan tarikh lahir...dia terus terkejut..eh birthday ko hari ni.
Ye Kak Ju...sbb tu saya sedih waaaaa..satu persatu saya ralat hari ni.

Mujurlah Hotel Vistana Penang ini berjaya mengubat kesedihan dgn view yg cantik dan bilik yg mententeramkan emosi.
Dan sudah semestinya nasi kandar Penang Original Kayu yg sedap. Terima kasih Kak Ju belanja saya 😊 partner saya tahun ini yg banyak travel bersama atas urusan kerja.

Semoga esok adalah lebih baik dan tahun 2020 mencerminkan kehidupan yg lebih baik, sejahtera dan dimurahkan rezeki saya. Semoga saya lebih sihat untuk terus berkarya memberikan manfaat kpd lebih ramai orang melalui penulisan , pembentangan dan inovasi saya dlm perkhidmatan bimbingan dan kaunseling.

Jumpa esok ye peserta peserta Bengkel SUDI murid berisiko cicir peringkat JPN Pulau Pinang. Maaf hari ini tidak sempat bersama banyak betul halangan.

2 ticket 1 flight
Tragedy October












 

Telegram Channel