18 February 2014

Mesy Latihan Dalam Perkhidmatan

Hi tuesday!
Baru habis meeting
Dah pukul 4.30 petang
Nak update blog sblm balik

Hari ni operasi lewat diteruskan. Ada 2 org pelajar perempuan yg lewat dah melepasi kali ketiga. So mari buat sesi kaunseling terus. Then sesi bimbingan  kaunseling berderet hingga pukul 11.50 pagi...
Petang ni dari pukul 1.20 tengah hari hingga 3.50 petang meeting.. dari meeting latihan dalam perkhidmatan (LDP tapi skrg nama glamer LADAP) dan meeting pengurusan. Wah dengan rasminya jawatan naib setiausaha LDP telah dilepaskan dan digantikan dgn orang lain. Dan yg penting akhirnya jawatan setiausaha LDP yg disandang oleh partner saya  juga diserahkan kepada guru kanan bahasa iaitu personalia yg sepatutnya memegang jawatan setiausaha iaitu guru kanan. Selama 14 tahun saya di sekolah ini, jawatan setiausaha LDP diserahkan kpd kaunselor hanya yg berbeza samaada kpd ketua kaunselor atau kaunselor kedua. Dan sbb itulah saya pegang jawatan naib setiausaha selama 4 tahun..then setiausaha 6 tahun then bila semakin byk jawatan setiausaha saya pegang di sekolah, partner Padali pula jadi setiausaha, saya kena jadi naib setiausaha semula. 

Well semasa mesyuarat pengurusan di akhir tahun 2013 saya memohon agar diberikan tanggungjawab ini kpd org yg sepatutnya kerana rasanya di Zon Pudu ini hanya beberapa sek yg boleh dibilang dgn jari yg masih memberikan tanggungjawab tersebut kpd kaunselor walaupun surat siaran mengenai jawatan tersebut telah dikeluarkan. Thank you kepada pengetua yg akhirnya melepaskan kami :) 

 

Telegram Channel