16 February 2014

Motivasi PBSMR

Sabtu..and again
Here..smk cheras

Hari ni untuk program motivasi bagi tingkatan  3. UBK menjemput penceramah dari Berjaya College untuk memberikan motivasi bagi mencapai result terbaik bagi PBSMR. Kemudian penetapan target dilakukan dan ikrar akujanji yang diketuai oleh Hisham ahli PRS ting 3. 
Hari ni kelam kabut sikit kami kerana kami bercadang mengadakan program bersama ibu bapa pelajar tingkatan 3. Setiausaha PBS bercadang mengadakan taklimat kepada ibu bapa agar ibu bapa aware dengan format peperiksaan yang baru. Program bersama ibu bapa bermula pada pukul 10.30 pagi. Tetapi apabila pengetua memberikan sms kepada setiausaha PBS menyatakan yg beliau menerima arahan supaya tidak menyampaikan taklimat kpd ibu bapa krn perlu menunggu arahan seterusnya dari KPM..maka hari ni program motivasi dan penetapan matlamat sahaja boleh diadakan.
Kami meminta student menghubungi ibu bapa agar tidak hadir ke sekolah. Setiausaha PBSMR pula menunggu di hadapan pagar sekolah untuk memaklumkan sendiri kepada ibu bapa yang tidak sempat menerima maklumat mengenai agenda yang dibatalkan. Sorry atas kesulitan...kpd semua parent. 

 

Telegram Channel