30 July 2022

Pameran Pendidikan Sambutan Hari Guru WPKL

 

Fokus persiapan Pameran Hari Guru WPKL yang dijalankan di Dewan Kompleks Sri Bintang pada 27 dan 28 Julai. Persiapan dewan dari 25 Julai lagi maka tumpuan JK Majlis Guru Cemerlang adalah di sini dari menunggu dan menyusun peralatan seperti meja dan kerusi yang datang , 26 Julai menunggu pempamer letakkan barang dan menunggu wiring memasang dan 27 hingga 28 program berjalan

Memandangkan saya baru tiga bulan di sini maka ambik masa juga untuk mengenal pasti lokasi utk food truck, lokasi wiring dan lalu lintas. 
Pameran ini ditugaskan di bawah Majlis Guru Cemerlang WPKL namun apabila pameran diipsahkan dengan event Sambutan Hari Guru WPKL terus mcm mcm jawatankuasa dilibatkan di bawah Majlis Guru Cemerlang KL. Tanggungjawab juga diberikan kpd Sektor Pembelajaran JPWPKL untuk membantu.
Berbeza dgn pameran sebelum ini, MGC hanya handle pameran sahaja roger sana sini utk set up pameran sahaja . Maka ia menjadi satu cabaran buat kami untuk memikirkam dari makanan, kebersihan, wiring, peralatan dsb. 

Saya ditugaskn utk wiring huhu. Ketika ini tiada GC dalam kalangan guru lelaki, maka kena roger sana sini utk fahamkan kontraktor dan dalam masa yg sama saya pun perlu faham juga. 
Alhamdulilah sewaktu pameran ini dijalankan, ada 16 guru cemerlang lantikan baru memeriahkan JK Pameran untuk membantu  


Salam Maulidur Rasul
Semoga aura yg baik baik tahun ini






Saya tepek sini pelan pameran untuk dirujuk. 

Sekitar pameran pendidikan anjuran Majlis Guru Cemerlang WPKL dan Sektor Pembelajaran JPWPKL. Pameran diadakan sempena Hari Guru WPKL. 















First day Guru kaunseling praktikal dah kena rembat jadi AJK bersama saya. 







Test test pendengaran under HUKM



Booth SVG Student Voice Group



Group SVG dari SMK Tmn Maluri

Booth guru inovasi dari MGC


Booth KV rekaan fesyen

Booth KV bahagian kecantikan


Booth MTM mengenai konsultan tentang pakej perkhemahan dan pakej motivasi

Booth pendaftaran

Suasana dalam dewan


Majlis Penutup Pameran




Ada persembahan 






















 

Telegram Channel