27 March 2024

Pameran Kempen Kesejahteraan Emosi Murid

25  hingga 29 Mac 2024, maka kami menyediakan aktiviti pameran pula selepas dua minggu menjalankan promosi di tapak perhimpunan dgm aktiviti ACT SMART, Mentor Mantee Sayangi Diri Luahkan Emosi dan hari Jumaat pula Aktiviti Tayangan Video Pengurusan Stres Dan Krisis Oleh PRS Ting 1.

Pada minggu kedua fokus aktiviti kempen semasa relief kelas dan minggu ketiga pula pameran

Hari pertana pameran kami dikunjungi pensyarah UIA iaitu Prof Madya Dr Nora dan Dr Palm juga dari UIA. Turut serta 3 JU PFA iaitu Cikgu Chai, Cikgu Hafiz dan Cikgu Wahida. 
Terima kasih Prof Madya Dr Nora
Terima kasih Dr Palm sudi berkunjung


Saya membentangkan grafik kata kata motivasi yg disediakan PRS Ting 5 di paparan slaid LED dan membentangkn seterusnya mengenai Projek promosi spjg dua mingu pertama. 
Saya menayangkn video video kempen oleh PRS Ting 1 dan soalan kuiz. Manakala Cikgu Loh membentangkan poster kesejahteraan emosi yg disediakan oleh murid murid. 



Akhir sekali Cikgu Faizah membentangkan stesen stesen kesejahteraan emosi dan aktiviti PRS 

Pameran ini berlangsung sehingga seminggu utk murid murid dgn promosi pada guru guru

Ramadhan 16
Ya Allah pimpinlah aku padanya hari ini untuk menjalani  hidup menepatikehidupan orang yang baik, dan jauhkanlah aku dari berdampingan dgn orang orang yang jahat, serta naungilah aku dengan  rahmatMu hingga sampai ke negara abadi (alam akhirat) demi ketuhananMu, wahai Tuhan sekelian alam



 

Telegram Channel