3 April 2014

Meeting Karnival Kaunseling Zon Pudu.

Harung jem..perah kudrat
Dahla hujan lebat sangat
Balik rumah dari mesyuarat
Penat !! yang amat sangat

Hari ni meeting karnival kaunseling kerjaya dan kesihatan dijalankan di PPW. Wow hujan lebat betul. Hasil meeting ini kami tidak dibenarkan mengambil duit PCG kerana JPWP pada tahun ni dah bagi RM 4k untuk projek ni bagi sekolah menengah. Orait kamila satu satunya zon di KL ni masih kekalkan format untuk masih adakan pelbagai jenis pertandingan dan penyertaan pelajar yg ramai dgn 6 jenis pertandingan iaitu EAK , folio, sketsa, poster, eksplorace kerjaya, rekabentuk grafik kerjaya dan ditambah dengan anugerah bilik kaunseling tercantik. Saya juga mewujudkan anugerah PRS terbaik peringkat Zon Pudu untuk memberikan pengiktirafan kepada PRS yang banyak membantu. 
Well kena pikir alternatif lain untuk projek ini cari sponsor dan sponsor! Bila byk penyertaan so duit 4k semata mata duit makan  so kena pikir hadiah iringan dan hamper di manakah sumbernya. Takkan tak bagi kot ..dahla kami selalu meriah dengan hamper untuk setiap pemenang. 
Ya Allah permudahkanlah urusan kami.  
Well cut bajet lagi kami rasa lagi.baik pelajar bersarapan di sekolah sendiri sebelum datang ke pertandingan. So untuk sarapan je boleh jimat rm 1000 coz dari pengalaman lepas time sarapan memang ramai tak ambik. Masing masing fokus betul dgn persiapan pertandingan. Ramai yg mkn pukul 11 time dah nak lunch. So dgn penjimatan tu.boleh beli hadiah iringan berupa plak. 
   
 

Telegram Channel