20 May 2017

Karnival Hari Guru JPWPKL 2017






Hari kedua di Aeon U2 Keramat untuk pameran Hari Guru dgn booth pameran KIK. Yg seronoknya hari ini boleh gerak tgk booth orang lain dgn inovasi yg mereka laksanakan.
Hari ni persembahan sapelele our kebitaraan SMK Cheras di majlis penutup Karnival Hari Guru. So meriah dan havoc dgn Cherasian yg memeriahkan majlis dgn persembahan mereka yg sgt bertenaga.
Hari ni team KIK kami hanya ada 5 org yg dpt hadir. Tak cukup korum tapi cukupla nak berposing dgn inovasi ini sbg eviden untuk promosi kpd komuniti sebagai persediaan presentation KIK kami nanti. Bak kata jurulatih KIK kami..Pn Su. Jangan ambil gambar formal buat gedik gedik dan happening sikit menunjukkan seronoknyaaaaa bekerja..kwang kwang. Mood happy akan refleks happy juga kpd panel juri ;)
Majlis penutup juga hari ini adalah majlis penyampaian hadiah kpd pemenang pertandingan pantun. Terimbas Hari Guru tahun lepas saya menyertai pertandingan Bahas Guru dan dapat berpeluang ke peringkat akhir...tetapi kalah kpd team Keramat. Wah..sangat berbakat team Keramat ni sbb mereka johan pasukan pantun pula.

Happy birthday in advance Nana
Thank you sis for Zanmai treat



















































 

Telegram Channel