25 August 2021

Mesyuarat Agung Majlis Guru Kaunseling Kebangsaan Kali Ke 11

Berakhir mesyuarat Agung MGKK pada 25 Ogos 2021 untuk kali ke yg ke 11 bertempat dalam talian. Sebagai sebuah NGO, Kami mengambil perkhidmatan berbayar dari esmart yg diusahakan oleh pegawai pegawai teknikal yg membantu dalam melancarkan sesi pemilihan perwakilan yang melibatkan pemilihan awal dari guru guru kaunseling seluruh Malaysia. Dan dari situ baru top 5 GBK bagi setiap kategori dipilih untuk diundi bagi mendapat tempat dlm kerusi yg dipertandingkan dlm MGKK. Saya share link youtube Mesy Agung dan link buku program Mesy Agung MGKK dan link web program Webinar Bimbingan Dan kaunseling serta Mesy Agung MGKK bagi kali ke 11

Persiapan untuk Mesy Agung dalam 
Pendaftaran perwakilan yg dikumpulkan dalam satu group telegram melibatkan 50 perwakilan bagi setiap negeri. Hanya perwakilan dari setiap negeri ini yg akan mengundi untuk calon calon yg bertanding dalam MGKK. Pendaftaran akan dibuat agar hari mengundi hanya perwakilan yg berdaftar sahaja yg layak mengundi. Dalam group telegram perwakilan mmg meriah poster untuk pancing undi perwakilan.

Dan sewaktu Mesyuarat Agung link youtube boleh ditonton oleh semua GBK di Malaysia. 

Buku mesyuarat agung pun diberi melalui link berikut


Perwakilan akan refer di mylink untuk tujuan mengundi

Result akan terus nampak dlm youtube.
Wah tahniah buat semua yg menyambung tugas untuk tahun 2021/2023 pula.. dan beberapa wajah baru..selamat datang dalam keluarga besar MGKK. 


Time to take a proper sleep
Dan tak masuk GM dlm mimpi..ahaks

 

Telegram Channel