31 March 2020

Sesi Bimbingan Mentor Mantee



Hari PKP ke 14..dan esok bermula fasa2 PKP.. Refer kat jadual hari Rabu adalah hari intervensi bersama mantee 5 Ibnu Rusyd sama ada saya berjumpa individu atau kelompok dari murid murid kelas 5 Ibnu Rusyd.

Dah 2 minggu lebih tidak bercakap dgn mereka maka hari ni saya hi hi dan bertanya khabar dan sempat memberikan bimbingan kelompok mengenai semakan  kenyataan SPM yg perlu mereka semak. Maklumlah musim PKP tidak dapat sign kenyataan semakan SPM masing masing secara live maka macam macam cara edit bhgn sign asalkn mereka dapat menunjukkan kpd saya mereka telah sign kenyataan semakan SPM masing masing. Mula mula kami menyemak angka giliran dan make sure kenyataan SPM masing masing adalah betul. Mereka perlu sign dgn kreativiti masing masing dan sent semula kpd saya
Jadilah ...sekurangnya mantee 16 murid yg dapat saya berkomunikasi hari ini untuk menunjukkan mereka ada, sihat dan responsif dgn komunikasi dua hala. Yang senyap dalam group whatsapp tu saya call seorang demi seorang maklumlah senyap tu membawa banyak maksud. Lebih kurang 2 jam juga berinteraksi dgn mereka dan dihujung ayat..

Jaga diri baik baik anak anak ye dan dibalas "cikgu juga tau jaga diri baik baik'
alahai anak anak 😍

31.3.2020
Online brg pasar
#rindujejakpasar


 

Telegram Channel