1 November 2017

Amalan Kaunseling Dan Disiplin Kebangsaan 2017: Team KL

Majlis penutup Pertandingan Amalan Disiplin dan Kaunseling Kebangsaan 2017 diadakan di JPN Johor dan penentuan hari ini untuk mengetahui mengenai kedudukan inovasi masing masing.
Tahun ini KPM mengadakan aktiviti dgn format yg baru iaitu semua semua peserta bertanding dari seluruh negeri untuk penentuan tempat dgn hanya 4 kategori pertandingan iaitu kategori amalan disiplin terbaik sekolah menengah dan rendah, kategori amalan kaunseling terbaik sekolah menengah dan rendah.
Manakala terdapat anugerah pingat emas, perak dan gangsa untuk pameran dan dokumentasi.
Percubaan pertama kami untuk amalan disiplin terbaik bersama setiausaha HEM kami dgn tempat ke 6 sagu hati dgn tajuk SUIT sahsiah unggul individu terbilang. Tempat ke 6 . Yg seronoknya pameran dan dokumentasi mendapat anugerah emas :)
Bagi keputusan disiplin sekolah rendah pula iaitu SK Jln Bonus mendapat tempat ke 3 . Pameran dan dokumentasi mendapat anugerah perak.
Saya berkongsi keputusan penuh untuk team WPKL
Kaunseling Sekolah Menengah pula dari SMK Cochrane ttg Unlock Your Future
Tempat ke 5 sagu hati. Pameran anugerah perak dan dokumentasi anugerah emas.
Bagi keputusan kaunseling sekolah rendah pula iaitu dari SK Tamil Fletcher bertajuk From Zero To Hero.

#from JB with

                              SMK Cheras dgn program menarik minat murid ke sekolah. Amalan terbaik disiplin sekolah menengah.


















SMK Cochrane ttg Unlock Your Future 
Tempat ke 5 sagu hati. Pameran anugerah perak dan dokumentasi anugerah emas. Mengenai laluan kerjaya di bilik kaunseling yg terletak di tingkat 6 yg mempunyai pelbagai info kerjaya dari ting 1 hingga selepas SPM.










Pameran anugerah perak SMK Cochrane

SK Sri Bonus tempat ketiga
SK Jln Bonus mendapat tempat ke 3 . Pameran dan dokumentasi mendapat anugerah perak. Mengenai menarik minat murid hadir dalam aktiviti kokurikulum sekolah.





Amalan Kaunseling Sekolah Rendah. SK Tamil Fletcher bertajuk From Zero To Hero. Pameran pingat emas dan dokumentasi pingat emas. Mengenai menarik minat murid ke sekolah dgn aktiviti ternakan ikan dan tanaman. 












2 comments

Gambar MC xda eik.. Hehehe.. Ria Andika Putra

Team KL duduk nun seat baris 2 dari belakang. Sayup je muka mc kami nampak utk ambil gambar pun..hihi yg penting suara MC power. Terima kasih

 

Telegram Channel