21 October 2022

Happy Birthday : Buka Bab Baru

Berderet program back to back peringkat JPN dan KPM hingga lama tak uodate blog. Tup tup dah birthday hari ni . Mujur dari pkl 12 mlm dapat mesej bertalu maka taulah dah tua 😜. 
Tahun ni calebrate birthday dgn team pentadbir SBS yg baru. Terima kasih menyantuni saya ..🌷  
Terima kasih YDP MGK Pudu Pn Siti hantar brownies 🌷
Terima kasih adik adik saya UBK SMK SBS follower yg baik dan belanja flower and cake🌷
Terima kasih Rozi partner UBK SMKC..spent our me  time haha walau singkat tq bagi baju merah mmg pakar warna yg sy suka🌷
Terima kasih buat semua yg sudi wish bila bertembung, yg pm . terima kasih doakn yg baik baik untuk saya. Saya perlukan doa anda  ketika graf emosi saya mcm roller coster. 

Bab baru dlm kehidupan tahun ini di sekolah baru suasana baru kena kuatkan hati menerima penyesuaian budaya di sekolah baru. Pelan pelan hadam do and donts sekolah ini. Dalam masa yg sama kerja buat untuk UBK sekolah jenamakan dulu di peringkat PPD, JPN dan KPM intervensi yg telah dijalankan agar dapat berkongsi dgn lebih ramai orang. Salutan penjenamaan yg mudah melalui pertandingan.  Menang atau kalah hanya angka. Ini kerana kami dapat feedback program yg berimpak tingi atau tidak. Dapat mendengar juga kritikan dan penambahbaikan untuk membangunkan lagi agat lebih berkesan lagi.  KPI jenamakan UBK SMK SBS in track...untuk tahun 2022. My wish tahun 2022. Seperti mana saya mengetuai membangunkan UBK SMK Cheras dari aspek kemenjadian murid , inovasi dan kreativiti sehinga menjadi satu kebitaraan..i wish utk 5 tahun pertama di sini rentak kerja saya dapat disesuaikn untuk berkongsi lebih byk intervensi dan jenama kebitaraan UBK SMK SBS.

Takziah Liza..
Semoga arwah ibu bersama golongan org yg beriman



Pagi pagi lagi dapat kek dari YDP MGK Pudu Siti Khadijah wahhhh brownies 
fav tuuu
Dah bunyi loceng apalagi partner tanya nak mkn apa...meluncur terus sebut KFC haha dah lama tak mkn




Tq family , Kak Ema dan Katy arrange birthday mkn mkn ni. 😊

...



 

Telegram Channel