16 June 2014

Selamat datang penggal sekolah 2/14

Again!
Kaki terseliuh buat hal
Dari tumit tinggi ke selipar
Terhinjut hinjut buat kerja.
Malu??? Memangla waaaaa..


Selamat datang penggal kedua persekolahan 2014. Bukak je pintu kereta sarung kasut kerja tumit tinggi. Jalan beberapa langkah ke tapak perhimpunan, kaki yg terseliuh minggu lepas berdenyut dah sakit. Nak tak nak sarung sandal. Permulaan penggal persekolahan yang tak berapa bernasib baik.
Well hari ni havoc havoc pasal trip benchmark ke kelantan. Terclash pulak dengan date sekolah ganti. Dahla ada bengkel PT3 di dewan so saya kena buat in house dulu pada Padali sebab taklimat psikometrik saya yang pergi masa cuti sekolah hari itu ...hari kaki terseliuh masa attend kursus tu. Then kena pikir aktiviti untuk student yang datang hari Sabtu.  Biasalah bila sekolah ganti nak kena draf aktiviti menarik supaya student merasakan hadir pada hari Sabtu adalah wajib! Bukannya takda apa. Jadi kami plan buat latih tubi dalam kelas. Jadi guru yang mengawasi akan bergilir menjaga seperti peperiksaan. Bagi tingkatan tiga aktiviti mengenai taklimat PT3 akan diadakan.
Bagi sesi petang pula acara saringan akan dijalankan dari pukul 7.30 hingga 10.30 pagi. Pukul 10.30 hingga 12.30 tgh hari pelajar mengikuti PdP seperti biasa. 
 

Telegram Channel